منتدى ستار إيجى - staregy.net
ضحك وفرفشه عالماشى........ 1239jk10
ضحك وفرفشه عالماشى........ 1239jk10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
رجاء الضغط ع هذا الاعلان يوميا

ضحك وفرفشه عالماشى........

أحمد مدحت
Sicut Tu
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Sicut Tu
مشـرف قسم الضحك والفرفشة
 مشـرف قسم  الضحك والفرفشة
Sicut Tu

ذكر
الميزان
الكلب
التسجيل يوم : 12/08/2009

ضحك وفرفشه عالماشى........ Empty
مُساهمةموضوع: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالأربعاء يوليو 06, 2011 12:43 am

مره واحد لاقى جيرانه عاملين دوشه فنده انتو ياللى فوق بطلو الخبط ده فرد ابنهم الصغير عليه و قال: معلش يا عمو اصل ماما بتنفض البنطلون بتاع بابا فقاله: البنطلون تقيل قوى كده لدرجه انه يعمل الدوشه دي كلها فرد الولد و قاله: اصل بابا جوه البنطلون.

واحد بلدياتنا واقف و معاه ارنب فعدّا عليه واحد و قال : بكام الحمار اللي معاك ده؟ فقاله: ده ارنب يا عم ! فقاله:ان مش بكلمك انت..انا بكلمه هو

اتنين صيادلة قابلوا بعض الأول بيقول للتانى يامرهم بيك بنسلين ماشفنكش رد التانى قل له أهى تينيا

مرة واحد بلديتنا ربنا كرمه ? فتح فرن عيش, اول يوم راح واحد اشترى منه 10 ارغفة ? روح بيتهم فتح اول رغيف وجد فيه ودن فار , فتح تانى رغيف وجد فيه رجل فار , فتح تالت رغيف وجد فيه ديل فار , راح تانى يوم لبلديتنا قال له ايه ده ياراجل انا حابلغ التموين ? اقفل لك الفرن ده , رد عليه بلديتنا ? قال له ايه يا استاذ انت ما بتفهمش ولا ايه , دى مسابقة انا عاملها جمع الفار تكسب الفرن

راجل بخيل بيموت, فسأل أولاده: أحمد أنت هنا يا حبيبى؟ أيوة يا بابا أنا هنا. منى أنتى هنا يا حبييبتى؟ أيوه يا بابا أنا هنا. محمود :أنت هنا؟ أيوه يا بابا أنا هنا. الأب :أنتم كلكم هنا يا ولاد؟ الأبناء :أيوه يا بابا كلنا هنا. الأب :أمال يا كلاب سايبين النور اللى بره ده لمين؟

مرة واحد بخيل جداً إشترى دش طلع علقه ع السطح وقفل السطح وكتب ع الباب إحترس كلب متوحش ... الجيران اجتمعوا واتفقوا على ان يصعد واحد منهم للتخلص من الكلب ..
·وبالفعل إختاروا واحد ، صعد إلى السطوح ونزل يجرى وهو يلهث .. وحين سأله الجيران "ها شفت الكلب" رد "لا شفت الطبق اللى بياكل فيه

تاجر مخدرات حصلت عليه كبسه شرطة فرمى المخدرات في عشة فراخ وجري تاني يوم بيدور على المخدرات في العشة فوجد فرخه كلتها كلها فقعد يضرب فيها و بعدين قال لها والله لأنا مأدبك فنتف ريشها كله و راح رماها في عشة الديوك فاتلمت الديوك عليها فصرخت الفرخه فيهم .. بقول لكم إيـــــه ... أنا مخدرات مش آداب

واحد أخنف حظه وحش قوي....وقع في حفره...و فضل مستني لغاية ماواحد جه....و على حظه كان أخنف برضه
·الأخنف اللي فوق قال...استنى شوية..حاطنّنعك دنوأتي ,قاله نببنا يخننيك بسنعة ..قال له و كمان بتتنيأ؟؟؟ طب ابقى شوف مين حيطننعكّ

مرة واحد كسب مليون جنيه فراح طاير من الفرحة واتصل بمراته و قالها بقولك ايه يا عزيزة انا كسبت مليون جنيه.... حضرى هدومك بسرعة , قالتله طيب احضر هدوم صيفى ولا شتوى؟ قالها مش مهم المهم اجى ملاقيش وشك فى البيت

مرة واحد بلدياتنا وجد عشرون جنية جديدة واقعة على الأرض قام بص يمين وشمال وحط مكانها عشرين جنية قديمة مكانها وأحذها

واحد بلدياتنا حب يعمل جدع فى الأتوبيس قام لواحدة وقعدها مكانه وبعد ماقعدت قالها : لما انتى واجفة من بدرى ماجلتليش ليه اجعدك قالت له : خفت احرجك قالها تحرجينى ياخى يحرج "يحرق" ابو اللى جابك

مجموعه من بلدياتنا ماتوا غرقانين في غواصه وبعد التحقيق في الحادث أكتشفوا أن واحد فيهم سمع خبط بره راح فاتح الباب يشوف مين

واحد بيسأل صأحبه هو خلاص هيضربوا طالبان . قالوه اه, رد عليه: كويس انهم مش هيضربوا المدرسة كلها

كمسري أبوة مات ماشى في الجنازة يقول يا حضرات الجنازة فاضية آدام

مرة واحد اخترع كرسي بيفرقع لما حد يقعد عليه و يكدب.فجابوا بوش و سألوه:بتفكر تعمل ايه الأيام الجاية؟
·فقال:أنا بفكر أعمل معاهدة سلام بين كل بلاد العالم،فالكرسي فرقع.
·و جابو صدام حسين و سألوه:انت بتفكر تعمل ايه الأيام الجاية؟
·فقال:أنا بفكر أعمل معاهدة سلام مع الكويت.
·فالكرسي فرقع.
·و جابو واحد بلدياتنا و سألوه:انت بتفكر تعمل ايه الأيام الجاية؟
·فقال:أنا بفكر ف......فالكرسي فرقع

انا عارف انى تقلت على بلديتنا
معلشى بقى عدوها المره دى

أحمد مدحت
نـــائب المديـــر
نـــائب المديـــر
أحمد مدحت

ذكر
السمك
التِنِّين
التسجيل يوم : 09/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالأربعاء يوليو 06, 2011 12:56 am

مرة واحد بلديتنا ربنا كرمه ? فتح فرن عيش, اول يوم راح واحد اشترى منه 10 ارغفة ? روح بيتهم فتح اول رغيف وجد فيه ودن فار , فتح تانى رغيف وجد فيه رجل فار , فتح تالت رغيف وجد فيه ديل فار , راح تانى يوم لبلديتنا قال له ايه ده ياراجل انا حابلغ التموين ? اقفل لك الفرن ده , رد عليه بلديتنا ? قال له ايه يا استاذ انت ما بتفهمش ولا ايه , دى مسابقة انا عاملها جمع الفار تكسب الفرن

جاااااااااااااامده أويييييييييييييييييييييييييي

15
Sicut Tu
مشـرف قسم الضحك والفرفشة
Sicut Tu

ذكر
الميزان
الكلب

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالأربعاء يوليو 06, 2011 7:06 am

thnx ya prince dah mn zo2k .........
مونى
مشـرفة قسم الأسرة والطفل
 مشـرفة قسم  الأسرة والطفل
مونى

انثى
العقرب
الكلب
التسجيل يوم : 10/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالأربعاء يوليو 06, 2011 7:46 am

ضحك وفرفشه عالماشى........ 729
ضحك وفرفشه عالماشى........ 748
واحد أخنف حظه وحش قوي....وقع في حفره...و فضل مستني لغاية ماواحد جه....
و على حظه كان أخنف برضه
·الأخنف اللي فوق قال...استنى شوية..حاطنّنعك دنوأتي ,قاله نببنا يخننيك بسنعة ..
قال له و كمان بتتنيأ؟؟؟ طب ابقى شوف مين حيطننعكّ
ضحك وفرفشه عالماشى........ 1049
هههههههههههه
تحفة اوى دى يا جميل
تسلم الايادى على التوبيك ..
ضحك وفرفشه عالماشى........ 967

Ahmed Adel
نـــائب المديـــر
نـــائب المديـــر
Ahmed Adel

ذكر
السرطان
الحصان
التسجيل يوم : 30/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالخميس يوليو 07, 2011 4:20 am

مرة واحد كسب مليون جنيه فراح طاير من الفرحة واتصل بمراته و قالها بقولك ايه يا عزيزة انا كسبت مليون جنيه.... حضرى هدومك بسرعة , قالتله طيب احضر هدوم صيفى ولا شتوى؟ قالها مش مهم المهم اجى ملاقيش وشك فى البيت

جامده جدي
http://kranshy.ahlamountada.com
Sicut Tu
مشـرف قسم الضحك والفرفشة
Sicut Tu

ذكر
الميزان
الكلب

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالخميس يوليو 07, 2011 6:40 am

انتو اللى جامدين والله يا احمد و امنية تسلمولى
mai
مشـرفة قسم عشاق الأسطــورة عمرودياب
 مشـرفة قسم  عشاق الأسطــورة عمرودياب
mai

انثى
الثور
الخنزير
التسجيل يوم : 12/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالخميس يوليو 07, 2011 6:52 am

مره واحد لاقى جيرانه عاملين دوشه فنده انتو ياللى فوق بطلو الخبط ده فرد ابنهم الصغير عليه و قال: معلش يا عمو اصل ماما بتنفض البنطلون بتاع بابا فقاله: البنطلون تقيل قوى كده لدرجه انه يعمل الدوشه دي كلها فرد الولد و قاله: اصل بابا جوه البنطلون.

جامدة مووووووت تسلم يا خالد
sara
مشـرفة قسم الحوار والنقاش البناء
 مشـرفة قسم  الحوار والنقاش البناء
sara

انثى
الجدي
الثعبان
التسجيل يوم : 23/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالخميس يوليو 07, 2011 2:41 pm

واحد بلدياتنا حب يعمل جدع فى الأتوبيس قام لواحدة وقعدها مكانه وبعد ماقعدت قالها : لما انتى واجفة من بدرى ماجلتليش ليه اجعدك قالت له : خفت احرجك قالها تحرجينى ياخى يحرج "يحرق" ابو اللى جابك

ههههههههههههه

روعه بجد

تسلم الايآدي ياجميل
Sicut Tu
مشـرف قسم الضحك والفرفشة
Sicut Tu

ذكر
الميزان
الكلب

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالجمعة يوليو 08, 2011 1:08 am

merci mai & sara <3 <3 <3
مونى
مشـرفة قسم الأسرة والطفل
 مشـرفة قسم  الأسرة والطفل
مونى

انثى
العقرب
الكلب
التسجيل يوم : 10/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: ضحك وفرفشه عالماشى........   ضحك وفرفشه عالماشى........ Emptyالثلاثاء يوليو 12, 2011 9:04 am

مرة واحد بخيل جداً إشترى دش طلع علقه ع السطح وقفل السطح وكتب ع الباب إحترس كلب متوحش ...
الجيران اجتمعوا واتفقوا على ان يصعد واحد منهم للتخلص من الكلب ..
·وبالفعل إختاروا واحد ، صعد إلى السطوح ونزل يجرى وهو يلهث ..
وحين سأله الجيران "ها شفت الكلب" رد "لا شفت الطبق اللى بياكل فيه

ضحك وفرفشه عالماشى........ Wel075
ههههههههه
ضحك وفرفشه عالماشى........ Nsaayatcce43242dcعجبتنى اوى دى كمان
ضحك وفرفشه عالماشى........ 683156k6a7w9s3pn تسلم يا قمرى نايس توبيك بجد
ضحك وفرفشه عالماشى........ Nsaayatd0df6f3d55
مستنين تانى ..
ضحك وفرفشه عالماشى........ 4aa4d9364e07c3333124aa4d9364e46c0

ضحك وفرفشه عالماشى........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-